FAQ – Comandă

Cum pot plasa o comandă?

1. Umple-ți coșul de cumpărături – produse și cupoane de reducere
Apăsând butonul “Adaugă în coșul de cumpărături”, poți selecta produsele pe care vrei să le comanzi. Îți poți modifica selecția în orice moment (schimbare cantitate, adăugare/renunțare produse). Nu uita să-ți adjustezi coșul de cumpărături înainte de a înainta în procesul de cumpărare. Dacă ai un cod de reducere, îl poți adăuga. După ce vei apăsa butonul “Aplică”, suma coșului tău de cumpărături se va actualiza automat. Nu este posibil să combini mai multe vouchere odată. Butonul “Finalizează cumpărăturile” te va duce la pasul următor.
2. Finalizează – adresă și modul de plată
Dacă ai deja un cont de client, înregistrează-te cu adresa de e-mail și parola. !n caz contrar, înregistrează-te completând secțiunea “Detalii factură”. Nu vom împărtăși datele tale cu terțe părți în afara companiei noastre, cu excepția cazurilor în care este necesar pentru a-ți procesa comanda (ex. trimiterea comenzii). Detaliile de facturare vor fi folosite și pentru livrare. Dacă dorești să îți livram comanda la o altă adresă, fă click pe câmpul de sub “Trimite comanda la altă adresă” și introdu adresa dorită. Apoi selectează metoda de plată dorită.
3. Plasează comanda
Dacă toate informațiile sunt corecte, citește și acceptă secțiunea “Termeni și condiții generale” pentru a finaliza comanda. Apoi fă click pe “Trimite comandă”.

Cum pot folosi un cod de voucher?

Codurile noastre de voucher nu pot fi combinate. Prin urmare poți folosi un singur cod per comandă. Introdu codul de voucher în câmpul prevăzut în acest sens. Apoi, cu un clic pe „Aplicare”, suma coșului de cumpărături se va actualiza automat.
Amintește-ți însă să folosești codul de voucher înainte de a achita comanda. Odată ce comanda a fost confirmată, nu o mai poți modifica.

Ce pot face dacă nu am primit factura de la Klarna?

În mod normal, factura ta de la Klarna va fi trimisă direct în căsuța de e-mail de îndată ce pachetul ajunge la tine. Te rugăm să verifici și în folderul Spam. Dacă nu găsești factura, contactează fără întârziere serviciul pentru clienți Klarna sau autentifică-te cu datele contului tău de client Klarna, pentru a solicita factura (www.klarna.de).


Înapoi la întrebări frecvente FAQ