FAQ – Livrare

Cum pot urmări livrarea comenzii mele?

1. Prin e-mail
Când comanzi ceva de pe www.naturalmojo.de și alegi ca metodă de plată PayPal sau card de credit, vei primi un e-mail cu confirmarea comenzii tale. În acest e-mail vei găsi numărul comenzii, precum și sumarul comenzii, adresa de facturare și de livrare. Dacă plătești prin transfer bancar, prima dată vei primi un e-mail cu datele noastre bancare, ca să poți efectua transferul. Imediat după ce am primit plata, vei primi o confirmare prin e-mail. Când produsele tale sunt gata de expediere, vei primi un al doilea e-mail cu codul de expediere și un link, pe care îl poți utiliza pentru a urmări livrarea produselor în timp real.

2. Pe pagina noastră
Poți obține foarte simplu linkul de urmărire a expedierii, introducând aici numărul de comandă și adresa de e-mail pe care ai folosit-o la plasarea comenzii. Dacă nu ai primit încă linkul de urmărire a livrării, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru asistență clienți și să alegi subiectul „Nu am număr de urmărire”.

Care sunt taxele de livrare și cât durează livrarea?

COSTURI DE LIVRARE

Țară Cost de livrare*
România, Germania, Marea Britanie, Franța, Italia, Belgia, Olanda, Austria, Polonia, Luxemburg, Monaco, Elveția Gratis pentru comenzi de peste 210 lei

20 lei
Mayotte, Réunion, Guadeloupe, Martinique, Saint-Martin, Guiana Franceză Gratis pentru comenzi de peste 480 lei

30 lei
Cipru, Bulgaria, Ungaria, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Grecia, Estonia, Irlanda, Isle of Man, Croația, Letonia, Lituania, Luxemburg, Malta, Portugalia, Suedia, Slovacia, Slovenia, Spania, Andorra, Lichtenstein, Norvegia, San Marino Gratis pentru comenzi de peste 480 lei

48 lei
Restul țărilor din Europa și din lume Gratis pentru comenzi de peste 580 lei

95 lei

* Eventualele taxe vamale sau impozite locale sunt suportate de către destinatar.

Costurile de livrare sunt estimate și actualizate în timpul procesului de cumpărare. Acestea se bazează pe adresa de facturare și destinație.

TERMENE DE LIVRARE

Termenele noastre de livrare pot varia. Odată ce comanda ta a fost acceptată, va dura 1-3 zile lucrătoare până când ea va fi procesată în depozitul nostru.

De la momentul în care pachetul tău a fost expediat și primești e-mailul de confirmare a expedierii, te rugăm să aștepți termenul de livrare. Poți găsi termenul de livrare corespunzător țărilor (europene) în tabelul de mai jos.

Țări Termen de livrare
România între 2 și 5 zile
Elveția, Marea Britanie, alte țări europene între 2 și 5 zile *
Germania, Austria, Belgia între 2 și 3 zile
Italia, Polonia între 3 și 5 zile
Franța între 2 și 4 zile
Teritoriile franceze din afara Europei, restul țărilor din Europa și din lume până la 14 zile *

* Termenul poate varia în funcție de curierii locali și de durata procedurilor vamale.

Dacă nu ai primit nicio confirmare de expediere în 10 zile de la momentul cumpărării, te rugăm să contactezi serviciul nostru de relații cu clienții.

Adresa mea de livrare este prea lungă, ce pot să fac?

Partenerul nostru logistic nu acceptă adrese mai lungi de 35 caractere. Dacă adresa este prea lungă, te rugăm să folosești prescurtări ca str. (în loc de stradă) etc., pentru a reduce lungimea totală. Poți introduce informații suplimentare și completări la adresă în coloanele prevăzute în acest sens.

Ce pot face dacă pachetul s-a întors la expeditor?

Dacă urmărirea expediției îți arată că pachetul a fost trimis înapoi la expeditor, este posibil ca adresa introdusă de tine să fi fost greșită sau incompletă. Te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți și să le comunici numărul de comandă, codul tău pentru urmărirea livrării (sau linkul de urmărire) și adresa ta completă (numele destinatarului trebuie să fie identic cu numele de pe căsuța poștală) – vom retrimite apoi produsele.

Ce pot face dacă la urmărirea livrării arată că pachetul a fost livrat, însă nu l-am primit?

Probabil nu ai fost acasă la momentul livrării, ca să preiei coletul. Te rugăm să verifici dacă ți-a fost lăsată o înștiințare de livrare în căsuța poștală. Coletul ar putea fi la unul dintre vecini sau la administratorul clădirii. Dacă nu găsești coletul, te rugăm să contactezi mai întâi firma de curierat. În cazul în care coletul este în continuare de negăsit, te rugăm să contactezi serviciul nostru pentru clienți.

Am primit produsele deteriorate, ce pot face?

Ne pare rău că ai primit produsele deteriorate. Din păcate, se întâmplă uneori ca produsele să fie deteriorate în timpul livrării. Te rugăm să utilizezi formularul de contact, să selectezi subiectul „Produs deteriorat” și să atașezi fotografiile produselor deteriorate. Ne vom ocupa cât de curând posibil de înlocuirea lor.


ZÎnapoi la întrebări frecvente FAQ